2014. augusztus 13., szerda

Díj(:

Köszönöm a blog első díját Mary-Anne-nek(:<3


Szabályok:
1. Tedd ki, hogy kitől van a díj!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Tegyél fel 11 kérdést!
5. Küld tovább 11 embernek!

11 Dolog magamról;


-16 éves vagyok(:
-Hobbim a fotózás, írás.
-LSH az enyém, rövid sztorikat teszek fel oda(':
-Gondolkozom azon, hogy azt a profilt valakivel közösen folytassam tovább(:
-Néha gondban vagyok a Twins részek írásával.
-Nyáron voltam 1D koncerten(:
-Személyes kedvencem Christina Grimmie.
-Zarry shipper is vagyok(":
-Arctic Monkeys-et hallgatok.
-Lefagyott a videókészítőm, pedig végre rendesen haladtam..
-Van egy megírt, 80 oldalas történetem gépen, amiből néha szoktam idézgetni.

Válaszolj 11 kérdésre;

1. Van valamilyen amuletted/szerencsetárgyad/ereklyéd?
   -Öh, nincs. Bár mondjuk van rajtam két szilikonkartötő, amiket több mint 2 éve kaptam, azóta pedig folyton rajtam vannak. Azt hiszem ezek azok.(:

2. Kedvenc étel?

 -Bármilyen tésztaféle(:

3. Kedvenc ital?

 -Igazából bármit megiszok, kivéve a vizet. A tiszta víz az..Fúj.

4. Kedvenc film?

 -Kavarás.

5. Kedvenc ország/város?

   -Anglia.

6. Van olyan amit egy emberben nagyon utálsz?

   -Ha utánoz. Ha sajnáltatja magát, pedig nincs szükség rá. Ha azt hiszi nagyon menő. De ilyen jelenleg nincs, mert most mindenkit szeretek.(":

7. Legjobb dolog ami valaha történt veled?

   -Elmehettem One Direction koncertre. Niall Horan intett nekem. Láttam Michael Cliffordot. Kell még más?:D

8. Legrosszabb dolog ami valaha történt veled?

   -A bántások amiket néha kaptam.(:

9. Félsz valamitől igazán?

   -Yep. Attól ha egy hídon vagyok, vagy csak kimegyek a teraszra és leesik a telefonom...

10. Mikor voltál igazán szerelmes?

    -Most(:

11. Pasi ideál?

   -A lényeg, hogy önmagamért szeressen(:

So, guys, továbbküldeni nem tudom, mivel amint láttam, már az összes blog megkapta a díjat, akinek elküldtem volna, so..Mégegyszer nagyon köszönöm, bár nem érzem magaménak, mert egyáltalán nem indult be a történet, és az elején valahogy mindig megakadok, de nagyon hálás vagyok amiért ezek ellenére is megkapta a blog a díjat(:
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése